TERMENI ȘI CONDIȚII
Informații generale:
Informații despre companie:
SC Cabinet Medical de Diabet si Obezitate Mosilor SRL
Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J40/14292/2005
Sediu social: Str. Toamnei nr. 59, ap. 1, parter, sector 2, București
Cod Fiscal: 17878015
Tel: 021 210 61 09
E-mail: office@naturaldiet.ro
- Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, dumneavoastră (numit în continuare Cumpărătorul) veți deveni client al companiei SC Cabinet Medical de Diabet si Obezitate Mosilor SRL (numită în continuare NATURALDIET). Prin urmare vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a finaliza comanda Dvs.
- Magazinul nostru online (www.naturaldiet.ro) va onora toate comenzile primite de la Cumpărători, în limita disponibilității și în condițiile în care au fost acceptate Termenii şi Condițiile Generale ale Contractului, care sunt obligatorii.
- Cu toate că NATURALDIET monitorizează cu atenție prețurile și produsele afișate pe site, aceasta își rezervă dreptul de a modifica orice preț afișat greșit din cauza unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare.
- NATURALDIET nu își asumă răspunderea pentru afișarea unor prețuri sau informații eronate datorate unor greșeli tehnice ce pot apărea pe parcursul funcționării Magazinului Online. De asemenea NATURALDIET își rezervă dreptul de a retrage anumite produse din cauza unor probleme de disponibilitate sau de altă natură ce pot apărea.
- Comunicările de tip sms, e-mail, etc. fără a se limita la programările solicitate, informări privind rezultatele investigaţiilor efectuate sau eventuale resturi de plată înregistrate, informări privind procedurile operaţionale/sistemele NATURALDIET , care au impact asupra modalităţii de desfăşurare a activităţii medicale, nu au caracter promoţional, scopul acestora fiind de a asigura o bună desfăşurare a serviciilor medicale solicitate de pacienţi.
Înregistrare cumpărător :
Plasarea unei comenzi nu necesită o înregistrare prealabilă, datele necesare efectuării livrării și plății vor fi furnizate la finalul procesului de comandă.
Cumpărare:
- Cumpărătorii pot plasa comenzi prin intermediul site-ului naturaldiet.ro, dar se acceptă si programari prin telefon sau e-mail.
- NATURALDIET va transmite Cumpărătorilor informații privind comenzile plasate pe site prin mijloace electronice.
- Prețurile produselor sunt afișate pentru fiecare produs selectat si nu sunt purtatoare de TVA și, se referă întotdeauna la prețul pe bucată (ex. 1 consult nutriție).
- Finalizarea comenzii se face prin apăsarea butonului ”Continuă cu finalizarea comenzii”. Comanda va fi considerată un contract online creat, dar nesemnat, ce va fi arhivat și va putea fi accesat oricând la o dată ulterioară.
- NATURALDIET va trimite o confirmare prin e-mail referitoare la recepționarea comenzii, urmând ca aceasta să fie procesată de către sistem. În lipsa locurilor disponibile pentru realizarea consultației este posibil ca NATURALDIET să nu poată onora comanda. Procesarea comenzilor se realizează printr-un proces manual ce presupune verificarea disponibilității in limita programului de lucru afișat . În cazul în care mai multe comenzi sunt plasate pentru același tip de consultație, comenzile sunt procesate și confirmate in ordine cronologică. În aceste situații, în care se constată că o consultație nu poate fi onorată NATURALDIET va anunța cumpărătorul si suma achitată va fi restituită.
- Pentru fiecare produs din comandă va fi emisă o factură ce nu este purtătoare de TVA, ce va conține toate informațiile despre produs (numărul produsului, numele produsului, prețul , cantitatea comandată, dacă este cazul, informații privitoare la consultație) datele Pentru fiecare produs din comandă va fi emisă o factură cu TVA, ce va conține toate informațiile despre produs (numărul produsului, cotă TVA, valoare TVA, numele produsului, prețul net, cantitatea comandată, dacă este cazul, informații privitoare la garanție) datele NATURALDIET şi datele Cumpărătorului precum și informații despre plată .
Plata:
- Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va face doar în momentul plasării comenzii prin optiunea – plata cu cardul.
- Plata cu cardul se face prin intermediul procesatorului de plăţi PlăţiOnline.ro Pentru mai multe detalii privind politicile PlăţiOnline.ro vă rugăm să accesați https://plati.online/termeni-si-conditii.
- În cazul în care comanda este plătită online cu cardul iar clientul cere anularea comenzii sau NATURALDIET nu poate onora consultația solicitată, returnarea banilor se va efectua către client în contul din care a fost facută plata inițial.
Realizarea consultațiilor
Consultațiile se realizează:
- La cabinetul medical din strada Toamnei nr. 59. sector 2 București.
- Online , pe platforma noastra securizata www.nutritie.naturaldiet.ro
- Serviciile medicale pot fi accesate de către Pacienţi, de regulă, de luni până vineri, exclusiv în baza programărilor efectuate anterior, în funcţie de programul afişat, în condiţiile comunicate periodic de către NATURALDIET , disponibile pe site-ul www.naturaldiet.ro .
- NATURALDIET poate modifica programul de consultaţii, având în vedere participările la evenimente ştiinţifice şi de pregătire profesională a personalului medical, precum şi programul urgențelor , desfăşurat fără a fi necesar acordul pacienţilor.
- Accesarea serviciilor medicale se efectuează pe bază de programare telefonica la numerele de telefon 021 210 61 09 conform programului comunicat pe site-ul www.naturaldiet.ro .
Consultațiile online :
- Consultațiile online sunt un serviciu din categoria telemedicinei, care permit interacțiunea medic-pacient în mediul online, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare.
- Serviciul de consultatii online este disponibil ca o alternativă a consultațiilor în prezența pacientului în cabinetul medicului și nu își propune să înlocuiască consultul medical de specialitate și este limitat în ceea ce privește posibilitatea de diagnosticare.
- Avănd în vedere limitările tehnologice și legislative de la acest moment, accesarea acestui serviciu reprezintă declarația dumneavoastră că înțelegeți limitările serviciului de consultație online.
- Programările pentru consultațiile efectuate online se validează doar pe baza plății efectuate în avans.
- Pacientul își asumă responsabilitatea de a avea infrastructura necesară desfăsurării consultațiilor online:
- laptop cu webcam si microfon, un PC cu webcam si microfon sau un telefon inteligent,
- acces la internet
- acces la adresa de e-mail
- Consultatiile online vor fi oferite de catre specialiștii NATURALDIET cu asigurarea confidentialitatii medic-pacient. Pacientul este, la rândul său, responsabil pentru asigurarea confidentialitații în spațiul de unde accesează consultația..
- Este interzisă înregistrarea consultatiei video de către pacient.
Anularea consultațiilor ONLINE:
- Pacientul (Cumpărătorul) înțelege și acceptă că trebuie să anunțe dacă nu mai poate să onoreze consultația online achiziționată
- Pacientul (Cumpărătorul) înțelege și acceptă că în situația în care nu anulează consultatia Online întreaga sumă achitata va fi reținută de NATURALDIET.
Validarea programărilor de nutritie la cabinet :
- Validarea unei programari se poate face doar pentru consultațiile de nutritie cu plată și reprezinta o plata in avans a timpului blocat de catre medic pentru dumneavoastra.
- Nu fac obiectul validării programării consultațiile de diabet gratuite, în contract cu CASMB.
- Suma achitată ca și validare constituie un avans ce va fi scăzut din suma consultației.( de exemplu: consultația de nutritie costa 250 ron și data la care există liber pentru programare este peste 2-4 zile lucrătoare. Se va achita online cu cardul suma de 100 ron, drept validare a consultației, iar dupa finalizarea consultului de nutriție , la cabinet, se vor mai achita doar 150 ron.
- Sumele achitate pentru validarea unei consultații nu sunt rambursabile, ele reprezentand contravaloarea timpului pierdut al personalului medical implicat in consultatia planificata. Există posibilitatea să se facă o nouă programare , doar dacă pacientul anunță NATURALDIET că nu poate ajunge cu cel putin 48 ore înainte de ora de începere a consultației. Noua programare se va realiza in conformitate cu disponibilitatea locurilor libere.